Vragen
Vragen en antwoorden – Alles wat u moet weten
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen verzameld en gedetailleerde antwoorden gegeven. Hier vindt u nuttige informatie over onze service, workflow, samenwerkingsvoorwaarden en nog veel meer. We streven ernaar om onze website zo handig mogelijk te maken en updaten deze sectie regelmatig met relevante uitleg. Als u nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met ons supportteam. We reageren snel en helpen u elk probleem op te lossen. Blader door de gegeven antwoorden om snel de informatie te vinden die u nodig hebt, zonder onnodige vertragingen.
Algemeen
Wie zijn wij?
Wij helpen u snel de juiste vakman voor uw klus te vinden. U geeft aan wat er moet gebeuren en wanneer u hulp wilt. Wij garanderen dat u van ons snelle en hoogwaardige hulp krijgt bij het oplossen van het probleem.
Hoe bestelt u uw specialist?
U kunt hem 24/7 via de website bestellen. Als u dringend een specialist nodig hebt, helpen wij u dezelfde dag nog. Bestellingen na 21.00 uur worden de volgende dag of dezelfde dag uitgevoerd, maar tegen het tarief voor spoed.
Moet ik thuis zijn en wachten op de technicus?
Natuurlijk! U of iemand anders die u vertrouwt, moet thuis zijn. Wij adviseren u altijd om thuis te blijven totdat het werk is voltooid. Als de technicus arriveert en er is niemand thuis, zal hij u bellen of een bericht sturen. Dan zal hij maximaal 20 minuten wachten. Als u langer moet wachten, kan hij een compensatie voor verloren tijd vragen ter grootte van één uur werk.
Hoe zit het met de garantie?
De garantieperiode verschilt per klus. Voor installatie en montage geldt een standaardgarantieperiode van twee maanden. In bijzondere gevallen (bijvoorbeeld spoedreparaties) kan dit worden gewijzigd. Omdat het altijd beter is om de exacte garantieperiode te bespreken met de specialist die bij u langskomt.
Werk
Hoe neem ik contact op met de professional?
Zodra u bestelt, ontvangt u van ons een bevestigingsmail met de naam en het telefoonnummer van de professional. Wij vragen de professional altijd om vóór de afspraak contact met u op te nemen. Maar ons advies is om daar niet op te wachten als u zelf al vragen heeft. Neem contact op met de professional om de klus verder te bespreken.
Wat is een spoedopdracht?
Bij een spoedopdracht komt er dezelfde dag nog een specialist bij u langs om u te helpen. Wij houden deze aanvraag nauwlettend in de gaten en proberen u binnen 20 minuten een bevestiging van acceptatie te sturen. Houd er rekening mee dat de kosten van een spoedopdracht hoger liggen dan een standaardopdracht.
Kan ik de datum van de opdracht wijzigen?
Totdat onze medewerker bij u is langsgekomen, kunt u natuurlijk de datum en tijd wijzigen. Dit is mogelijk als u contact met ons opneemt. Na de wijziging sturen wij uw aanvraag opnieuw naar onze specialisten. Nadat de specialist uw werk heeft opgehaald, kunnen de datum en tijd niet meer worden gewijzigd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Totdat uw werkaanvraag is bevestigd, kunt u deze altijd kosteloos annuleren. Bel ons. Als een specialist uw aanvraag al heeft geaccepteerd, annuleer deze dan minimaal 12 uur voor aanvang van de werkzaamheden. Anders brengen wij u de voorrijkosten in rekening. Als de specialist al onderweg is, wordt er een uurtarief toegevoegd als annuleringskosten. Spoedaanvragen die zijn geaccepteerd, kunnen nooit kosteloos worden geannuleerd.
Wie levert de materialen?
Dat is natuurlijk aan u. U kunt het materiaal zelf kopen, het is wat gedoe, maar goedkoper. Wanneer onze professional het materiaal brengt, maakt hij extra kosten en besteedt hij tijd aan de aankoop. Dit is de gebruikelijke gang van zaken. Zodra u de contactgegevens van de professional ontvangt, vragen wij u om hem te bellen om de details van de werkzaamheden te bespreken. Als de vakman ter plaatse komt en blijkt dat u niet over de benodigde materialen beschikt, moet hij deze gaan halen, wat de kosten van het werk zelf zal verhogen. Om dit te voorkomen, spreekt u dit vooraf met hem af!
Is er een garantietermijn?
De garantietermijn verschilt per werk. Voor installatie en montage geldt een standaardgarantietermijn van twee maanden. In bijzondere omstandigheden, zoals spoedreparaties, kan hiervan worden afgeweken. Het is altijd beter om de exacte garantietermijn te bespreken met de specialist die u komt helpen.
Betaling
Hoe krijg ik een factuur?
Na het afronden van de werkzaamheden vult de specialist alle gegevens in, zoals de gewerkte uren en de gebruikte materialen. Daarna ontvangt u per e-mail een factuur met een link voor betaling. U kunt de factuur rechtstreeks op de betaalrekening of creditcardrekening van het bedrijf betalen.
Ik heb een huurhuis. Wie betaalt de rekening?
Wanneer u solliciteert naar een opdracht, wordt u onze klant. Uw naam staat op de factuur, dus u draagt de kosten voor het bestellen van de diensten. Wij vallen buiten de overeenkomst die de huurder met zijn verhuurder maakt.
Mijn verzekeraar moet betalen. Kan ik wachten?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Degene die de opdracht geeft, is volledig verantwoordelijk voor het betalen van de factuur. U bent onze klant, uw naam staat op de factuur. U kunt deze factuur betalen en vervolgens naar de verzekeraar sturen, die het geld vervolgens naar uw rekening overmaakt.
Kan ik in termijnen betalen?
Nadat de werkzaamheden zijn afgerond, ontvangt u direct een factuur per e-mail. U kunt eenvoudig en veilig betalen op de bedrijfsrekening. De factuur moet direct na ontvangst worden betaald. Als u in termijnen wilt betalen, is het beter om dit direct tijdens een gesprek met ons te bespreken. Ik denk dat we een compromis zullen vinden.
Wanneer moet ik betalen?
Nadat de werkzaamheden zijn afgerond, ontvangt u een factuur per e-mail, die u binnen een dag kunt betalen. De dienst is immers geleverd. Als de betaling niet wordt gedaan, ontvangt u binnen een paar dagen een herinnering. Uitzondering hierop is wanneer u bent overeengekomen om in termijnen te betalen.
Prijzen
Welke tarieven hanteert u?
Tarieven kunnen variëren afhankelijk van de categorie en de klus. Wij proberen altijd vooraf een inschatting te maken van de kosten als we met u in gesprek gaan. Voor sommige soorten werk vragen we om een uurtarief. Voor andere klussen geldt een vaste prijs of een prijs per vierkante meter. Daarom proberen we u vooraf zo goed mogelijk te informeren. Voor sommige klussen tonen we ook een berekening die u de volledige prijs voor de klus geeft. De minimale opdracht is altijd 1 uur werk. Dit is de enige manier om te betalen voor een specialist die een kleine klus komt doen.
Hoe bepaalt u de tarieven?
Alle prijzen die we hanteren zijn gebaseerd op gemiddelde waarden. Maar soms kunnen ze veranderen en zijn ze afhankelijk van tijd en urgentie. Wij proberen altijd een inschatting te maken van uw opdracht, zodat u het geschatte budget van de klus weet.
Rekent u een voorrijkosten?
Voorrijkosten zijn inbegrepen in de kosten van werk en materiaal. De uitzondering is een voorlopige overeenkomst tussen ons.
Waarom is het tarief hoger voor spoedwerkzaamheden?
Bij spoedwerkzaamheden doen wij er alles aan om u zo snel mogelijk en op elk moment van de dag of nacht te helpen. Professionals rekenen een hoger tarief voor spoeddiensten. Wij passen onze planning aan om u zo snel mogelijk te helpen. Daarom kan het tarief voor werkzaamheden veranderen.
Problemen
De klus is slecht uitgevoerd.
Dit is erg vervelend. Wij vragen onze vakmensen natuurlijk om goed werk te leveren en de tevredenheid van de klant voorop te stellen. De vakman is verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van de klus. Als u nog steeds niet tevreden bent met het resultaat, meldt u dit dan direct aan de vakman of laat het ons binnen 72 uur na ontvangst van de factuur weten. Bel ons hiervoor. Als het om een klein probleem gaat, kunt u nog steeds proberen het samen met de vakman op te lossen. Hij heeft altijd wettelijk recht op een tweede kans om de klus goed te klaren. Op deze manier helpt u ons om alleen vakmensen van hoge kwaliteit te ondersteunen. Vakmensen die geen bevredigend werk leveren, worden ontslagen.
De specialist is te laat.
Wij verwachten van onze medewerkers dat ze zich altijd aan de planning houden. Probeer voordat u contact met ons opneemt eerst zelf contact op te nemen met de specialist. Misschien zijn er overmachtsomstandigheden waardoor ze vertraging oplopen. Bijvoorbeeld een autopech of een ongeval.
De werknemer wil de afspraak verzetten.
Als we uw bestelling hebben geaccepteerd, maar de werknemer het bezoek aan u wil verzetten. Zij kunnen de afspraak alleen verzetten met uw toestemming en alleen om een geldige reden. Als dit gebeurt, nemen we contact met u op en garanderen we dat u nog steeds hulp krijgt. In dat geval komt een andere specialist van ons naar u toe.
Uw werknemer heeft geen materialen bij zich.
We proberen altijd vooraf met de klant te bespreken of er materialen nodig zijn en welke. Dan kunnen onze werknemers zich goed voorbereiden op de vergadering. Als er afspraken zijn gemaakt over deze kwestie, maar de werknemer zonder materialen is aangekomen en niet klaar was om te werken, bieden we u onze excuses aan. Vraag de werknemer om het probleem met materialen op te lossen. In dat geval worden er geen kosten in rekening gebracht voor de extra bestede tijd.
Waar kan ik een ander probleem melden?
Om problemen of klachten te melden, gaat u naar onze feedbackpagina op de website. Onze werknemer is verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van het werk. Als u niet tevreden bent met het eindresultaat, informeer hem of ons dan onmiddellijk binnen 72 uur. In de meeste gevallen kan een professional het probleem nog steeds direct voor u oplossen. Wij moedigen dit altijd aan. In sommige gevallen kunnen we een andere professional sturen om hem te helpen het probleem op te lossen. Dit staat ook duidelijk beschreven in onze algemene voorwaarden.
Ander
Kan ik contant betalen?
Het zou correct zijn als u op de bedrijfsrekening zou betalen. Wij sturen u een factuur en sturen deze naar uw telefoon of e-mail.
Als de werknemer het werk niet kan voltooien.
Als er tijdens het werk problemen ontstaan die succes verhinderen, moet de werknemer u en ons hiervan op de hoogte stellen. Hij moet u uitleggen wat er gebeurt. Neem dan contact met ons op, zodat we een meer gekwalificeerde werknemer kunnen sturen om te helpen. Als onze werknemer het werk niet kan voltooien vanwege zijn zwakke kwalificaties, kan het niet als voltooid worden beschouwd totdat het is voltooid.
De klant wil de bestelling ter plaatse annuleren.
Helaas kunnen we de bestelling niet annuleren tijdens de klus. Als de klant de bestelling wil annuleren, moet hij/zij telefonisch contact met ons opnemen. Als de klant de bestelling annuleert tijdens de aankomst van onze werknemer, d.w.z. al op de locatie, dan kunt u een annuleringsvergoeding van 25 euro ontvangen. Neem eerst contact met ons op, misschien kunnen we samen een oplossing vinden!
Welke diensten kunnen we u aanbieden?
Klanten kunnen contact met ons opnemen voor verschillende problemen, die zijn onderverdeeld in de volgende categorieën: loodgieter, elektricien, algemeen werker, cv-technicus, dakdekker, vloerenspecialist, schilder, installateur van zonnepanelen, slimme woningaanpasser en anderen. We breiden het aanbod van diensten voortdurend uit.
Wij doen elk werk
Beoordeling en planning
Een grondige evaluatie van de projectvereisten zorgt voor een optimale materiaalselectie en naadloze uitvoering.
Een nieuw materiaal selecteren
Het kiezen van het juiste materiaal verbetert de duurzaamheid, efficiëntie en het algehele succes van het project.
Voorbereiden op toekomstig werk
Goede fundering minimaliseert risico's en maximaliseert efficiëntie bij toekomstige bouw- of renovatietaken.
Installatie en verbinding
Nauwkeurige installatie en veilige verbindingen garanderen prestaties en betrouwbaarheid op de lange termijn.
Wat klanten zeggen

Ik ben ontzettend blij met de service! De elektriciens waren professioneel, werkten snel en lieten alles netjes achter. Mijn hele elektrische installatie is nu veilig en up-to-date. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen die een betrouwbare elektricien nodig heeft!

Mijn oude leidingen hadden dringend een upgrade nodig en dit team heeft fantastisch werk geleverd! De monteurs waren vriendelijk, werkten efficiënt en zorgden ervoor dat alles perfect functioneerde. Geen lekkages meer en waterdruk is eindelijk zoals het hoort. Ik ben super tevreden!

Ik heb een nieuwe keuken laten installeren en het team heeft mijn apparatuur perfect geplaatst. De installatie verliep soepel en professioneel, en alles werkt zoals het hoort. Erg tevreden met de service en zal zeker terugkomen voor toekomstige projecten!
Ontvang nu 10% korting
Bel ons nu en naast het leveren van hoogwaardige service, geven we je een exclusieve korting op alle toekomstige bestellingen! We waarderen onze klanten en bieden je graag geweldige aanbiedingen voor de toekomst. Plaats uw eerste bestelling - mis deze geweldige kans niet!
Afspraak maken



